Koncertidőpontok

Kontakt

info@easydc.hu
tel.: 30-9578618

Új fícsör és barátai

2007.11.19. 18:41 easydc71

Nem akarok én html bemutatót tartani Isten ments, de google reg-je nem mindenkinek van, ezért gondoltam beteszem a koncsertó helyszíneket időpontokkal egyetemben maps-be.
Jobb oldalon látható és akár nagyban is meg lehet nézni.
Következő lesz a fényképalbum beágyazása. Szerencsére beindult az indafotó gondoltam ez lesz a következő ajándék e lapnak. Juhéj!

3 komment

Címkék: koncert szeged zenekar koncertek tribute acdc band easydc maps.google.com indafoto.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://easydc.blog.hu/api/trackback/id/tr71234635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziporka 2007.11.20. 18:10:42

imádom őket ők a legjobbak

easydc71 2007.11.21. 09:02:31

Köszi Csipetke! Írkálj ide, hagy pörögjön :)

csipetke 2008.02.04. 18:53:38

csókolom csókolom,régen nem írtam és sajnos rég nemis hallottam a társaságot zenélni pedig annyira jók de erről csak a béna club tulajdonosok tehetnek h nem hívják őket zenélni.ENNYI,és csak azért mert izléstelenek,tisztelet a kivételnek!
süti beállítások módosítása